راهنمای ساختن حساب کاربری

چگونه حسابِ کاربری بسازم؟

برای ساختنِ حسابِ کاربری در آفتابگردان باید مراحلِ زیر را طی کنید.
اگر جزییاتِ موجود در تصویرها را نمی‌بینید، روی آن‌ها کلیک کنید تا بزرگ‌تر شوند.

۱
صفحهٔ اولِ سایت را باز کنید و آن‌قدر پایین بیایید تا به دکمهٔ «ایجادِ حسابِ کاربری» برسید. این دکمه را فشار دهید.
۲
حالا شما در صفحه‌ای هستید که می‌توانید درخواستِ ایجادِ حساب کاربری بدهید. برای این کار باید «نامِ کاربری» و «ایمیل»تان را وارد کنید. نام کاربری شما باید با حروفِ انگلیسی نوشته شود و بزرگ و کوچک بودنِ حروف مهم هستند. ضمناً موقع انتخاب نام کاربری، از فاصله استفاده نکنید. لطفاً آدرسِ ایمیل‌تان را درست و کامل وارد کنید چون بلافاصله بعد از کامل کردنِ این فرم، برای شما ایمیلی فرستاده خواهد شد که باید ادامهٔ مسیر را از آن‌جا دنبال کنید.

توجه کنید:

Gmail و Yahoo و بسیاری دیگر از میزبان‌های ایمیل، نامه‌هایی را که به صورتِ اتوماتیک فرستاده می‌شوند، به عنوانِ spam یا هرزنامه تلقی می‌کنند. بنابراین اگر بعد از گذشتِ چند دقیقه، ایمیلی به دستِ شما نرسید، پوشهٔ هرزنامه‌ها یا spam را بررسی کنید. اگر باز هم ایمیلی به شما نرسیده بود، احتمالاً آدرسِ ایمیل‌تان را اشتباه وارد کرده‌اید و باید دوباره اقدام کنید.

۳
در ایمیلی که به دستِ شما می‌رسد، لینکی وجود دارد که روی آن کلیک می‌کنید و به صفحه‌ای مشابه با تصویرِ روبرو هدایت می‌شوید. در این صفحه شما باید برای حساب کاربری‌تان رمز انتخاب کنید. رمزی را که در کادر نوشته شده پاک کنید و رمزِ موردِ نظرتان را بنویسید و در نهایت دکمهٔ «نوسازی رمز» را فشار دهید. دقت کنید که رمز شما باید با حروفِ انگلیسی باشد و بزرگ و کوچکِ حروف مهم هستند. با این کار فرآیندِ ساختِ حسابِ کاربریِ شما به پایان رسیده اما شما هنوز با حسابِ کاربری‌تان واردِ سایت نشده‌اید.
۴
بعد از این که حسابِ کاربری ساختید، برای وارد شدن به آن می‌توانید از دکمه‌ای که روی صفحهٔ اول وجود دارد استفاده کنید. بنابراین به صفحهٔ اول برگردید و دکمهٔ «ورود به حسابِ کاربری» را فشار دهید.
۵
وقتی با حسابِ کاربری‌تان واردِ آفتابگردان شوید، به راحتی می‌توانید ببینید که آفتابگردان به شما «سلام» می‌کند!
از این به بعد هر وقت که شما با حسابِ کاربری‌تان مشغولِ بازدیدِ سایت باشید، آفتابگردان به شما «سلام» می‌کند و این «سلام» همیشه نشانهٔ این است که آفتابگردان شما را به عنوانِ یکی از کاربرهایش شناخته‌است.
ضمناً با وجودی که کارِ ساختنِ حسابِ کاربریِ شما به اتمام رسیده اما فراموش نکنید که هنوز مشخصات خودتان و فرزندتان را وارد نکرده‌اید!